1395/12/10      # 1895 

سرانجام شکایت از خودروسازان 

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مصرف‌کنندگان از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و هم‌چنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی، ناراضی هستند. در مواردی این نارضایتی منجر به شکایت مشتریان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو می‌شود.

در این زمینه براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در میان 412 پرونده شکایت مصرف‌کنندگان که به نتیجه رسیده، 74 درصد منجر به صدور رای به نفع مشتریان شده است.

بر این اساس در میان پرونده‌هایی که حکم آنها به نفع مشتریان صادر شده، 12 درصد منجر به دریافت خسارت، 11 درصد منجر به تعویض خودرو و 51 درصد نیز منجر به رفع عیب خودرو از سوی شرکت عرضه‌کننده شده است.

در میان 11 درصد پرونده‌ای که منجر به تعویض خودرو شده است، شش درصد پرونده‌ها مربوط به ایران خودرو، سه درصد سایپا، یک درصد گروه کرمان خودرو و یک درصد سایر شرکت‌ها بوده است.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو