1395/11/25      # 1886 

حوزه نرم افزاری خدمات پس از فروش نیاز به تغییر دارد 

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل سایپا یدک در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی ندارد و ما در حوزه نرم افزاری در این زمینه به تقویت نیاز داریم.

رحیم علیشاهی در پنل نقش و سهم زنجیره ارزش در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو با موضوع خدمات فروش و پس از فروش قطعا نقش موثری در بهینه کردن عملیات خدمات پس از فروش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات پس از فروش به خلق ارزش نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم با تغییر مدلهای ذهنی و مفهومی و خلق ارزش،  نسبت به ایجاد رضایت در مشتری پیشرفت کنیم.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: امروزه قوای محرکه صنعت خودرو از تولید، به سمت فروش و خدمات پس از فروش سوق پیدا کرده است.

علیشاهی گفت: در خدمات پس از فروش باید اخلاق را سرلوحه کار خود بدانیم و خود را در جایگاه مشتری بگذاریم و بدانیم که مشتری به چه خدماتی نیاز دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه در خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی وجود ندارد گفت:  در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.

در ادامه این پنل، حسن قره یی در سخنانی گفت: در آینده نزدیک، ایران، اندونزی و مکزیک کشورهایی خواهند بود که رشد زیادی را در تولید و فروش خودرو تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: صنعت خودرو پنجمین اقتصاد برتر دنیاست و توانایی مدیریت شبکه، مزیت رقابتی این صنعت است. امروزه تولید بنای سودآوری نیست بلکه خدمات مبنای سودآوری است.

رییس مرکز مطالعات استراتژیک گروه سایپا گفت: طراحی، تولید و خدمات نقش مهمی در زنجیره تولید خودرو دارد. در آینده درآمد اصلی صنعت خودرو بیشتر بر خدمات و فناوری های نوین در خودرو متمرکز خواهد شد.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو