1395/11/09      # 1873 

توسعه خدمات پس از فروش کامیون های ولوو با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در ایران 

به گزارش خبرخودرو، حداد گفت: مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت خدمات فنی رنا با همتایان سوئدی خود در شرکت ولوو تراکس نتیجه بخش بود و خدمات پس از فروش کامیون های با کیفیت ولوو با قوت بیشتری ادامه دارد.

علی حداد مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا  گفت: همزمان با عقد قرارداد سایپا دیزل  با شرکای تجاری سوئدی خود، شرکت خدمات فنی رنا هم قرارداد ادامه همکاری برای توسعه خدمات پس از فروش و تامین قطعات اصلی کامیون های ولوو را نهایی کرد.

وی افزود: در سفر هفته گذشته "خانم ملکیوست " قائم مقام مدیرعامل ولوو تراکس و هیات همراه، ضمن توافق در خصوص اجرایی شدن قرارداد فی مابین، مقرر شد تامین قطعات کامیون های ولوو با هدف توسعه خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان تقویت شود.

حداد با مثبت ارزیابی کردن نتایج این مذاکرات گفت: با توسعه همکاری ها بدنبال ایجاد مزیت رقابتی برای کسب سهم بازار بیشتر برای قطعات کامیون های ولوو خواهیم بود و افق روشنی برای خدمات پس از فروش این نوع محصولات در آینده متصوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل، در طی 32 سال همکاری فی مابین دو شرکت سایپا دیزل با شرکت ولوو سوئد، توانسته با رعایت الزامات قانونی حمایت از مصرف کننده و همچنین استاندارد های شرکت های مادر به حدود 50 هزار دستگاه از انواع محصولات باری، کمپرسی و کشنده  ولوو موجود در کشورخدمات با کیفیت ارائه نماید.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با یادآوری موضوع کیفیت کامیون های تولیدی ولوو در ایران، تأکید کرد: این محصولات بطور دائم در طی سال های اخیر در ارزیابی های صورت گرفته سازمان بازرسی و استاندارد و کیفیت، در رتبه نخست خودروهای تجاری کشور قرار گرفته و در حال حاضر نیز کامیون ولوو FH500 بر بام کیفیت کامیون های تولیدی کشور قرار دارد.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو