محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد

3 Comments

  1. یدالله علیایی

    باسلام میخواستم بپرسم تعهدات پس از فروش سایپا وجود دارد واگر دارد چرا یگ جفت کمک جلو خودروی اریو باید بیش از یگ ساله سرگردان والاف واگذری از تهران هستم از نقص کمکگهای جلو اطاق خودرو به صدای غیرعادی افتاده وکسی هم جوابگو نیست شمارا بخدا بفکر مشتری بیچاره باشید باهزار بیچارگی خودروی صفر کمیخرد تا چند وقط راحت باشد نه اینکه بعداز سه ماهدربدر نمایندگها بشه و سرگردان وشماره من ۰۹۱۵۱۰۵۸۳۶۰است از مشهد

    1. admin

      با سلام
      نظر به پیگیری انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در خصوص تامین قطعه در خواستی شما، همکاران محترم شرکت سایپا یدک قطعه درخواستی شما را به شماره ثبت درخواست سیستمی با سریال های ۴۲۰۵۴۸ و ۴۲۰۵۴۹ (مجموعه کمک فنر) و شماره درخواستهای ۶۵۲۵۲۶۷ و ۶۵۲۵۲۶۸ در سیستم ثبت نموده و قطعه تامین شده است و ایشان حسب اطلاع شما و برای انجام امور مربوط به تعویض قطعه به زودی با شما تماس حاصل خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *